Monday, January 23, 2012

I'm 21! hee:)

Salam~
Hari ni aku keluar dengan muiz,nad,yen,wan,kinah,wawa,anis,amir,dan nik. Kitorang jalan-jalan menghabiskan voucher yang goverment bagi tuh.huhu Wan belikan kotak sebab dy tak tau nak buat ape dengan voucher tuh.huhu Then aku jalan-jalan beli hadiah untuk angah iwan tok hari bersejarah dy nanti. Enjoy sanggat keluar hari ni walawpun kene balik awal . . .

here we are!
sanggat enjoy oke!
even kepale sarat dgn masalah,try to chill up!

Oke,enough about them. Heee sekarang aku dah 21.Tak habes-habes kan? Orang cakap birthday yang ke 21 nih banyak makne sebab kite start belajar independent, maybe laa kan. I'm trying. 
Aku mengharapkan yang aku akan terus cekal menghadapi hari-hari yang mendatang dan matang dalam membuat keputusan.Dan semoga ape yang aku cita-citakan akan tercapai.
Hee. . . umur dah bertambah banyak,mama cakap dah boleh serius dalam mencari teman hidup.HAHA aku nak dapatkan segala-galanya yang aku hajatkan.Insyallah dengan kudrat aku,aku cube laksanakan.


this is my 21st birthday cake!
thanks to along and mama for the cake.
even i'm not blowing the candle, lots of wishes I've made before.

along as the sponsor for the cake.
thanks a lotzzz <3

here is my siblings.
hye five. hee:)
abang,adek,jian,along and me.
*ni je pic ber5 yang cantik,ayah marah potong kek kat kedai.haha 

hadiah dari anis amir and anis syazwani.
thanks both of you.
anis amir: thanks for the angry bird,walawpun tak cukup besar.haha
anis syazwani: thanks for the chocolate chip,sangat sedap!

ni pulak hadiah dari farah aida.
thanks farah,sanggup carikkan yang berunsur merah.haha
mok dengki kan nak bagi warne pink.nasib baik kau tak belikan.

Thanks jugak dekat wan sebab belikan kotak tuh,hadiah laa jugak tuh...sedang menanti hadiah kasut dari miss mina.hee tak sabar.pape pon thanks tau beb.
Thanks jugak yang wish my birthday.haha macam pemes jek nak cakap thanks banyak2.sukehatiakulaa.blog aku.haha

Dengan bertambahnye usia aku,maka bertambahlaa amanah untuk diri sendiri.Semoga aku dapat melaksanakan amanah tuh dengan sempurna.Amin...

Sekian,melaporkan dari hari lahirku yang ke 21 pada 12 januari 2012. heeee:)
*nanti dah dapat kasut aku upload.haha


No comments:

Post a Comment