Sunday, June 10, 2012

By Pakar Diari Hati

Bila awak susah,mungkin saya tak dapat bantu apa-apa....
Tapi saya boleh pinjamkan telinga saya untuk mendengar luahan awak......

Takkala awak resah dan sedih,saya tak mampu tenangkan awak....
Tapi saya boleh pinjamkan hati saya untuk mendengar isi hati awak.....

Di saat awak lagi sendiri,sepi......saya memang tak mampu untuk ada di sebelah awak.....
Tapi saya akan cuba luangkan masa biarpun sedikit untuk menemani awak.....berbicara di telefon....

Pertemuan kita berdua ini juga bukan kehendak saya....
Tapi atas kuasa dan takdir dari-Nya....
Yang muungkin punya perancangan yang indah di sebaliknya.....

♥ Saya nak awak tahu,saya tidak sempurna dari segala sudut.
Kerana saya bukan Tuhan yang mempunyai segala kuasa di tangan.... Tapi saya akan berusaha untuk selalu ada di saat awak dalam kesulitan.....Walau mungkin saya tak mampu selesaikan masalah awak...Tapi saya nak ada sentiasa untuk awak dalam apa jua keadaan ♥ 

No comments:

Post a Comment