Sunday, November 13, 2011

hati VS perasaan

salam.
lame dah aku tak updated.terlupa sebentar akan kewujudan blog nih.
bytheway aku tengah dalam minggu final exam ni but aku balik every week.
tibe-tibe rase nak share pasal hati VS perasaan.
bukanke hatin dan perasaan?lain ea?aku pon tak sure laa.tapi macam lain jek.dy bukan tergolong dalam kelompok yang same kot.
hati ni ketulan darah je kot,tap perasaan tu feeling pada something tuh.tapi kebanyakkannya bila hati dah suke so ade feel la.then tak bole la nak kate hati VS perasaan kan?haih...
akupon tak tau ape aku merepek,yang pasti hati aku belum 100% ready for that tapi aku ade perasaan for that thing.so how ek?that's why la aku akap hati VS perasaan.
sebab i'm trying to do that.ohh God,give me the way,i appreciated u. seriously i did.but at the same time u make me dispointed.
Lastly for my hati and perasaan.be nice with me.
If he is for me then he will.

No comments:

Post a Comment