Friday, December 23, 2011

DISEMBER 2011

Salam:)

Sekarang aku tengah cuti sem, dah nak abes pon cuti aku sebenarnye.HAHA
Aku baru balek dari Segamat semalam;( rase macam sekejap jek kat sane.
Terima Kasih banyak-banyak Ayah Zainal,Mak Salmi,Along Amy,Angah Iwan,Emma and adek sebab bagi ijat tinggal kat sane lame-lame. Kalau ade rezeki nanti Angah kawen Ijat sampai sane lagi.
Nanti Mak ngan Ayah datang la tidow rumah mama ngan ayah ijat pulak yee.
Macam-macam aku buat kat sane,HUHU weekdays(Isnin-Sabtu) aku jage kedai baju FAMILY SHOP kat Gemas.Walawpun jage sorang-sorang,tapi oke laa.Hari-hari g kedai *Emma* hantar and amek aku. Kadang-kadang otw balek kitorang ngeteh jap.HAHA. Weeked pulak kalau tak hujan tolong ayah kat kebun,tanam pisang ke tebas ke,tengah hari dapatlah merayap.HUHU
*Emma ni one of my best friends ever laa,aku kenal dy dari kitorang form 4 till now,banyak suka duka yang kitorang dah share same:) THANKS A LOT FRIEND!
28/11/2011 hantar rombongan bertunang kat Melake dari angah untuk Kak Abby:) InsyaAllah majlis diorang akan berlangsung bulan Februari nanti.
Last week Ayah,mak,along dengan adek g Kedah and Langkawi.Along amek cek kat Kedah then diorang jalan-jalan ke Langkawi dengan family Cik Rahim.Yang bestye aku dapat coklat yang banyak:) Thanks a lot Pais belikan coklat.
Ayoiii...aku mesti rindu gilerr kat kau!semalam aku balek kau taknak tengok pon kan;( nanti aku datang lagi kau jangan sombong tau!
Aku akan merindui sume-sumeye yang kat Segamat tuh.
TERIMA KASIH SEMUA:)

No comments:

Post a Comment