Saturday, December 31, 2011

BYE 2011

salam . . .
Hye:)
Korang tengah countdown ke?hee aku dok rumah jek,banyak rancangan tv yang agak menarik.Tapi nak meluahkan perasaan kejap.huhu Okeyh,this is the last day in 2011. Actually tak sabar nak tahu apa akan jadi in 2012 but I'm felt very sad laa to say good bye to 2011.
Banyak yang berlaku,terutama sekali perjalanan aku dengan dia.YES!aku admit aku tak lupekan dia lagi.But I have to!Time to change!Ohh God,give me the strength.
Banyak suka duka yang aku tempuh bersama family,kawan-kawan dan semua orang kat sekeliling aku.Semua tuh dapat mengajar aku erti kehidupan dan menghargai setiap detik yang aku lalui.
Tapi yang pasti kenangan akan terus jadi kenangan yang akan menjadi ingatan dalam hidup aku.

#Semalam adalah kenangan,hari ini adalah perjalanan dan esok bukanlah satu kepastiaan.
Harap sangat yang 2012 akan memberi dan menjadikan aku yang terbaik untuk segalanya.
Aku tak laa letak azam,cume aku nak impian aku tercapai satu per satu.hee:)
Dan semoga apa yang anda-anda inginkan jugee akan tercapai.

#HAPPY NEW YEAR 2012!

No comments:

Post a Comment