Friday, December 30, 2011

Friday 2011

Salam and morning...
I just woke up,haha terok kan aku? Like I care?haha
bangun awal-awal pon nothing to do,sebab bangun-bangun je cuci muka plus gosok gigi terus online.macam yang aku tengah buat nih.update blog.haha
Macam ni laa duduk kat rumah,just buat kerje rumah...lepas tuh dah takde keje,bosan laa jadikye.
Bytheway aku dah tak bole nak merayap sebab semalam aku dah beli semua barang untuk naik kolej.DUIT SENDIRI BEB!Pehhh,perit bhaiii.tinggal bape helai jek dalam purse aku tuhh.Takpe laa nanti ayah bagi duit belanje.
Ehhh hari ni Jumaat 2011 yang terakhir kan?? ermm sume orang dok sebok-sebok dengan azam baru 2012.Kalau new year memang kene ade azam ea?Actually azam-azam aku for past year tak pernah aku completekan.HAHA That's why laa macam malas nak berazam-azam bagai.
Tapi walaupun takde azam,aku ade laa niatkan macam-macam jugak.haha tak same ea dengan azam???*pelik
First thing aku nak buat dalam 2012 nih aku nak lupakan cerita lama antara aku dan dia.Nothing gonna change my life kalau kau takde.I admit it because I have great family and friends.Aku takkan putuskan silaturahim yang pernah terjalin but It's depend on you.Aku still nak berkawan dengan kau sebab kau pernah and akan jadi kawan aku sampai bile-bile even kau tak macam dulu.
Other things macam biase laa kan?aku nak dapat pointer best-best,nak dapat kerje best,nak sume yang best-best laa.
Usaha + Tawakal + Doa = Nothing impossible kan?
#Semoga hari-hari yang bakal mendatang akan memberi seribu makna dalam kehidupan aku dan korang sume.Dan semoga kita semua dapat menjadi insan yang terbaik untuk semua orang.

No comments:

Post a Comment