Sunday, March 18, 2012

The End!

Salam...
Okeyh, hari nih aku akan balik ke kolej. I'm not sure about my feeling. The most important things I'll face all the presentation,tests, quizzes and last touch up for the assignment. As usual lepas mid sem break semua akan berjalan dengan sangat pantas. Takot aku jek yang tak dapat nak kejar. ahaha.

Hari nih aku akan bawa pulang bersame kerje-kerja yang aku tak sentuh pun. Naik nih nak kene settlekan projek innovation yang macam tak bergerak tuh. Owhhh sponsor tak mencukupi. Anyone? ahaha Next two week akan terjadinya projek yang kedua. Projek first tak gerak ag. Second projek nih double projek oke. Tak memasal dapat double projek. Sir! Markah pon double oke! Kalau tak, saya simbah cat merah kat kerete Sir. ahaha.

By the way, this is my last sem oke. Aku harap sanggat takde yang sangkut. And if takde pape halangan aku akan mendapat segulung sijil diploma pada Oktober 2012. Ohh aku memang tak sabar untuk detik itu oke. * Sangggatttt tak sabar. But I've to work hard untuk tak mengurangkan cgpa aku yang hampir-hampir terkeluar dari landasan 3.00.

Okeyhh, aku nak g buat kek coklat untuk kawan-kawan. Before that, korang doakan aku success dalam semua-semua yang aku buat oke. Aku perlukan kekuatan mental dan fizikal yang sangat kukuh untuk menghabiskan sisa-sisa sebagai seorang yang bergelar pelajar. ahaha.

This is ME! 
I LOVE RED VERY MUCH <3
* setiap pergerakkan aku mesti ade bende yang berwarna merah oke *
yang paling WAJIB adalah :
1) Purse merah aku.
2) Handphone aku.
tu laa barang WAJIB aku yang berwarna MERAH <3
 BYE ^_^

No comments:

Post a Comment