Friday, March 16, 2012

Mid Sem Break yg BORING!

Salam.
Hari ni rase bosan yang sangat meluap-luap rasenye. Actually aku tengah cuti mid sem break,tapi yang membosankan aku mid sem break kali ni aku stay kat rumah. Biasenye aku akan berusaha cari keje part time and make sure aku tak duduk rumah sebab aku cepat boring and sebab lain aku ade duit lebih. That's it. Sebenarnye aku dah jumpe dah keje part time before cuti lagi. Tempat tu nak kene keje dengan pair. Aku carik laa member and dah confirm. But on the dot esoknye nak keje,hari ni dy masuk hospital pulak injured main rugbi. Aduhhh jahanam plan aku. Dia tak fully recover sebab kat tengkuk,and aku pon risau kalau jadi pape kat dy time keje. So end of the story aku duduk rumah je.
Pehhh dy punye bosan duduk dekat rumah memang bosan tahap dewa laa. Sampai ke hari ni aku dah tak tahan rase kebosanan yang amat tuh aku tak bercakap dengan sesape and aku tak makan. Sound stupid kan? Masalah yang same aku akan alami bile duduk rumah melebihi 3 hari. Tiap kali aku cuti. Aku mesti nak mantol,taknak dengar cakap,ikot hati aku je nak buat ape.
Tapii,kali nih aku tahan jek. Aku ikotkan sume yang diorang suruh. Aku layankan jek. And aku ingat lepas aku dah layankan sumenye aku dapat laa ape yang aku nak. Hampehhh.
Aku bukan nak ape pon,just bagi aku nak merayap. Tu pon tak boleh. Sebab tu laa aku malas nak cakao dengan semua orang dalam rumah ni. Aku just cakap dengan abang jek.
Lagi 2 hari nak habis cuti. Tak tau ape jadik.
BYE=,=

No comments:

Post a Comment