Thursday, May 24, 2012

bowling plus movie

hye!
Hari ni keluar merayap bersama adik aku and her friend. Since aku cuti aku belum keluar merayap pon and today I made it. haha Tapi takde laa merayap sangat pon. Tapi oke laa dapat merayap dari tak dapat langsung en? haha
Keluar rumah pon dah nak pukul 12 then straight pegi Jusco beli tiket wayang. Wayang start pukul 2.45 am so untuk tak membuang masa kitorang pegi main bowling dulu kat Diamond. Haaa lame dah tak main, so main-main jela. Main 1 game je pon sebab takot tak sempat sebab tak makan lagi. Then pegi Jusco balik, makan Pizza Hut borak-borak sampai laa 2.30am. Then tengok movie Aku ada, Kau ada? Dengar macam best... tapi bole laa sebab ade Yana Samsuddin! Suke dia! Dia lawa giler kot! huhu


Habes tengok citer ni g window shopping then beli wedding card for my friend. Kad lawa-lawa. Tapi sorang je yang nak kawen. haha Yang lain tuh nanti aku beli. Sape nak kad kawen baik cakap awal-awal dengan aku. haha
Di malam hariye aku siapkan kemas baju yang aku nak bawak plus nak pakai time practical nanti. Akhirnya siap jugak! haha Rasanya tu jela aktiviti aku untuk hari ni. hehe
* hope the  next day become more meaningful *


No comments:

Post a Comment