Thursday, May 24, 2012

kerinduaan.

Assalamualaikum cinta.....................................
Waalaikumsalam rindu.....................................
* tiru dalam 7 petala cinta.hehe
Sekarang aku tengah menghabiskan sisa cuti sebelum start practical. Takde buat pape pon,just duduk rumah jadi budak baik.*baik ke? haha Sebenarnye rindu sanggat kat kau Azam. Tau sebab ape? Sebab dulu kalau aku cakap boring je, kau laa orang yang paling rajin melayan kerenah aku. Tak kesah laa kan pegi mane pon, janji kau nak aku tak rase boring. haha giler baik kau nih. Aku pon jenis yang suke merayap, so aku tak kesah laa pegi mane pon walaupun pegi workshop. Haa workshop ni kire macam rumah kedua dia laa. Aku tak kesah pon sebab kengkawan dia sume mereng macam dia. haha
Teringat mase cuti sem dulu-dulu tapi tak ingat cuti sem bile. hehe Aku boring giler, then aku cakap laa bosan. Pastu dia ajak merayap. Disebabkan aku selalu ikot dia pegi drift, so kali ni aku pulak ajak dia merempit dengan motor aku. Dia oke je, layankan kepala aku yang mereng nih. hehe Pusing-pusing then g makan pizza pastu balik. haha Walaupun sekejap tapi bile buat something dengan yang tersayang rasa sanggat amat-amat bermakna kan? haa *gedik nak mampos!


ni buah hati kesayangan dia " nissan silvia 14 " 


ni buah hati aku " honda wave 125 x "

Dengan kedua-dua buah hati memasing ni kitorang dating bersama ke mana-mana ikot gerak hati. haha betol orang tua-tua cakap, masa bercinta semuanya indah. Aku dapat rasakan keindahan itu. * cewahhhh
Plussss dia pernah ajar aku drift tapi aku takot sebab kereta dia mahal, kang nak bayar pakai ape? huhu Drift tak pernah tapi drive dah. hehe trimas yaa bucuk. haha
Haaa...lagi satu aku teringat time aku kebosanan tahap dewa, dia ajak aku merayap tapi aku tak tau nak pegi mane. Then dia cakap "kita pegi makan aiskrim tepi pantai nak tak?" aku pon macam ohhhh style jugak tuh. JOM2! Aku siap-siap then bawak motor pegi park kat cc then dia amek kat cc tuh naik kete dengan dia. Kalau nak jalan santai-santai dia suke bawak kenari dia sebab tak kepoh bunyi yee. hehe Then kitorang straight pegi beli aiskrim then g Tanjung Balau. Makan aiskrim di tepi pantai pada waktu petang. haha Sambil take some pictures. Dia kureng ceket bab-bab berpictures nih. Tak suke katenye....But aku suke sebab dia suke buat bende lain dari yang lain plus tahan dengan kerenah aku yang mereng nih.



ni salah satu picture kami time lepas makan aiskrim tuh.

Haaa......ni laa kerinduaan yang aku dok tahan sekarang nih. Aku harap kau sihat dan happy dengan hidup kau. Kenangan aku dengan kau tak pernah dan tak akan aku lupakan sebab kau adalah kenangan yang terindah dalam hidup aku.
* kalau terserempak jangan laa sombong ehh...hehe

No comments:

Post a Comment